Integriti & Governans

/ Kaji Selidik Persepsi Integriti Pengguna SATU
Kaji selidik ini dilaksanakan adalah untuk mengenal pasti Tahap Persepsi Integriti Pengguna sebagai maklumbalas berkaitan amalan integriti di Syarikat Air Terengganu Sdn Bhd (SATU). Maklumbalas yang diterima oleh pengguna SATU yang terdiri daripada individu atau wakil syarikat akan dijadikan sebagai bahan atau input dalam merangka inisiatif bagi memastikan perkhidmatan yang berintegriti kepada pengguna SATU.
Kami ingin merakamkan ucapan terima kasih di atas segala usaha, kerjasama, idea, masa dan komen yang telah diberikan dalam mengisi borang kaji selidik ini.
Penafian: Semua maklumat yang didedahkan dalam borang ini akan digunakan oleh pihak Bahagian Integriti & Governans, Ibu Pejabat SATU dengan mematuhi keperluan Akta Perlindungan Data Peribadi Malaysia 2010 (PDPA).